Mig-3 to ca³kiem przyjemny samolocik do ESA - szybki i zwrotny. Wyci±³em go sobie na ten sezon i polubi³em od pierwszego lotu. Ale tak sobie kombinowa³em, ¿e gdyby wyci±æ go odrobinê mniejszego to jego w³a¶ciwo¶ci lotne, a zw³aszcza prêdko¶æ bêdzie jeszcze lepsza. Zmniejszy³em rozpiêto¶æ do 700 mm (najmniejsza jak± dopuszcza regulamin) i proporcjonalnie pomniejszy³em resztê. Chcia³em te¿ koniecznie wykorzystaæ regiel 18A, bo mam ich kilka (nie spalonych,) a w normalnych esiakach ju¿ ich nie stosujê bo to jednak trochê ma³o...Zak³ada³em te¿ zasilanie pakietami 1300 mAh - pewnie wystarczy³by pakiet 1000 mAh, ale nie chcê ¿eby model by³ zbyt lekki, a poza tym zale¿y mi na unifikacji sprzêtu
W efekcie dosyæ tanim kosztem powsta³ taki oto dziarski maluch:
Sorry za malowanie, ale trwa³o ono 4,5 minuty - oczywi¶cie to prototyp wiêc bez wczucia.
Ni¿ej kilka fotek z budowy:
A tak "migu¶" prezentuje siê w porównaniu ze swoim wiêkszym bratem:
Chrzest bojowy za nami - lata tak jak przewidywa³em - barrrdzo szybko, ca³kiem przyzwoicie szybuje i na jednym pakiecie lata d³u¿ej ni¿ moje poprzednie esiaki. Wynik pierwszej potyczki 3:1 dla maluszka! Piotrek walczy³ dzielnie tradycyjnym Migiem, wiêc mam porównanie. Skoro ciachn±³em Mistrzowi 3 ta¶my to jasne jest czym bêdê lata³ w przysz³ym sezonie!
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
No niez³y dzikun z niego Ciekawe tylko co by by³o na wietrze, ale paradoksalnie mog³oby byæ nawet lepiej, bo wagê ma podobn±. W mojej maszynie zwraca uwagê profesjonalnie odbudowany statecznik po 1-wrze¶niowej potyczce
Edytowane przez Piotrek B dnia 16.09.2013 10:09
Nie biorê grawitacji na powa¿nie.