Zobacz temat
RC P³ock :: Modele RC :: Relacje z budowy
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 go¶æ(ci)
 Drukuj temat
Druine D.31 Turbulent
robloz
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 20.11.2015 12:23
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Kilka dni walczy³em z mocowaniem i dopasowaniem lotek.
Wysz³o tak sobie, mog³aby byæ mniejsza szczelina.

www.robloz.petronet.pl/turbulent/31.jpg

www.robloz.petronet.pl/turbulent/32.jpg

Zawiasy wykonane z p³ytki laminatowej

www.robloz.petronet.pl/turbulent/33.jpg

Teraz dokoñczyæ oklejanie skrzyde³ i koñcowe szlifowanko.

Zamontowa³em te¿ ³o¿e pod silnik i ca³o¶æ posz³a na wagê.
To co na fotce nieco wy¿ej + silnik wa¿y 2050g.
Edytowane przez robloz dnia 20.11.2015 12:26
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
robloz
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 02.12.2015 13:33
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Mo¿e ma kto¶ pomys³a na wykonanie takiego podwozia?
Drut stalowy 5mm i 4mm + mocowanie amortyzatora.
Najlepiej by³oby pospawaæ, ale nie mam akurat tego fachowca pod rêk± ( a mo¿e kto¶ ma Smile ).
Gównie chodzi o czê¶æ przy kole, Koñcówki przy kad³ubie to nie problem.

www.robloz.petronet.pl/turbulent/34.jpg
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
SlavikS
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 05.12.2015 19:28
Awatar

Administrator


Postów: 2235
Data rejestracji: 20.05.08

Informacja od Pana Stanis³awa Maci±ga - warsztat samochodowy na ul. Otoliñskiej - zaraz przy przeje¼dzie kolejowym pospawa konstrukcjê. Trzeba siê powo³aæ na Pana Stanis³awa. Maj± tam rurki do uk³adów hamulcowych, które mog³y by siê nadaæ na takie podwozie.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Radek Oleksy
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 09.12.2015 13:44
modelarz


Postów: 11
Data rejestracji: 17.10.15

Mam takie podwozie do sprzedania za 50,- z³ od moje Turbulenta, który by³ roz...bity Smile, Podwozie zosta³o razem z ko³ami, ale mój mia³ 2000 m wiêc mo¿e byæ przyma³awe... no i jest do lekkiego remontu (ma luzy)
Edytowane przez Radek Oleksy dnia 09.12.2015 13:44
 
robloz
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 09.12.2015 16:11
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

To super. mój ma dok³adnie 2 m.
Wiadomo¶æ na PW.i
Edytowane przez robloz dnia 09.12.2015 16:19
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
robloz
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 02.01.2016 15:35
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Budowa modelu trochê siê wlecze nie
Dotar³o podwozie od Radka , a w miêdzyczasie "stworzy³em" pilota.
Pilotów w tej skali jak na lekarstwo, a jak s± to w cenie ponad 100euro. Z kombinacji popiersia, styroduru, starej bluzy roboczej i kilkugodzinnemu szyciu powsta³o co¶ takiego.

www.robloz.petronet.pl/turbulent/36.jpg

www.robloz.petronet.pl/turbulent/37.jpg

Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
SlavikS
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 02.01.2016 22:00
Awatar

Administrator


Postów: 2235
Data rejestracji: 20.05.08

Pilot wyszed³ EXTRA!
Te¿ drapiê siê w g³owê jak wykombinowaæ pilota w tej skali do Motha. Ceny, za wyj±tkiem tego z GP, s± rzeczywi¶cie makabryczne.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
AQUARIUS
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 03.01.2016 18:38
Awatar

Moderator


Postów: 1752
Data rejestracji: 07.10.08

Kurcze Robert - jakbym wiedzia³, ¿e¶ Ty taki krawiec to bym sobie u Ciebie obstalowa³ jaki¶ smoking na sylwka. Szy³e¶ to rêcznie czy na maszynie, bo kombinezon le¿y jak ula³?
"Gdybym mia³ wybraæ, wola³bym ptaki ni¿ samoloty "
C. Lindberg
 
robloz
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 04.01.2016 13:31
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

W koñcu na w³asnych "nó¿kach".

www.robloz.petronet.pl/turbulent/38.jpg

Podwozie amortyzowane. Jeszcze raz podziêkowania dla Radka.
Edytowane przez robloz dnia 04.01.2016 13:35
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
SlavikS
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 04.01.2016 21:36
Awatar

Administrator


Postów: 2235
Data rejestracji: 20.05.08

Wygl±da solidnie OK
A jak Ty bêdziesz skrzyd³a demontowa³?
Edytowane przez SlavikS dnia 04.01.2016 21:39
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
robloz
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 04.01.2016 21:56
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Skrzyd³a s± dzielone w po³owie i mocowane na ko³ki i ¶ruby.ka¿da po³ówka odejmowana wraz z podwoziem. Wstawiê pó¼niej fotkê.
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
robloz
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 09.01.2016 13:04
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Pilot ju¿ jest, to przyda³o by siê aby wiedzia³ dok±d leci.Potrzebne jest co¶ takiego

www.robloz.petronet.pl/turbulent/40.jpg

Po jakim¶ czasie z kawa³ka plastiku, folii z ok³adki i kilku wydrukowanych fotek powsta³o to

www.robloz.petronet.pl/turbulent/39.jpg

S± ma³e ró¿nice, ale mo¿e byæ.
Edytowane przez robloz dnia 09.01.2016 13:06
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Radek Oleksy
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 09.01.2016 13:52
modelarz


Postów: 11
Data rejestracji: 17.10.15

Widzê, ¿e podwózko pasuje Smile, a pilotów u¿ywam czêsto takich z H9, wed³ug mnie cena do przyjêcia i jest to ca³y pilot http://modelarski...12028.html
Edytowane przez Radek Oleksy dnia 09.01.2016 13:53
 
SlavikS
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 10.01.2016 10:48
Awatar

Administrator


Postów: 2235
Data rejestracji: 20.05.08

Faktycznie, pilot w sensownej cenie. Jako¶ na niego nie trafi³em, a kopa³em w sieci do¶æ intensywnie.
Radek, jak bêdziesz mia³ go na sk³adzie daj znaæ.

Kokpit jak orygina³ OK
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
Radek Oleksy
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 10.01.2016 16:10
modelarz


Postów: 11
Data rejestracji: 17.10.15

Powinny dotrzeæ w ¶rodê

 
robloz
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 17.01.2016 14:06
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Zdecydowa³em jednak, ¿e silnik bêdzie g³owic± do do³u. Bêdzie ma³o widoczny i dojdzie jeszcze wlot. Mam tylko dylemat jak wyprowadziæ t³umik.
Wersja 1
wyprowadzenie z boku os³ony

www.robloz.petronet.pl/turbulent/41.jpg

Wersja 2
tu wymagane jest wyciêcie wrêgi silnikowej i schowanie t³umika do wnêtrza kad³uba.
W tej wersji bêdzie widoczny tylko wylot.

www.robloz.petronet.pl/turbulent/42.jpg

Wykonana te¿ ju¿ jest owiewka silnika (stan surowy)

www.robloz.petronet.pl/turbulent/43.jpg
Edytowane przez robloz dnia 17.01.2016 14:08
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
xjm
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 17.01.2016 16:40
modelarz


Postów: 130
Data rejestracji: 10.01.16

Pilot rewelacyjny! Mo¿e przyda³aby mu siê jeszcze peruczka, by w czasie lotu ³adnie rozwiewa³a mu siê czuprynka Smile Pulpit jak w realu. Czy nie obawiasz siê o ch³odzenie silniczka? Czekam nastêpnych zdjêæ...
 
robloz
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 17.01.2016 17:17
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

O ch³odzenie siê nie martwiê. G³owica jest poza os³on±, a bêd± te¿ dodatkowe wloty przy makiecie silnika.
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
SlavikS
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 18.01.2016 07:31
Awatar

Administrator


Postów: 2235
Data rejestracji: 20.05.08

A czemu taka decyzja? Samolot mia³ widoczne cylindry silnika z boku, wiêc idealnie by³oby silnik daæ tak jak mia³ orygina³ i dorobiæ atrapkê drugiego cylindra, a t³umik wyszed³by wtedy w masce z odprowadzeniem do do³u. Orygina³ wlotu powietrza od do³u nie mia³ - nie widaæ go na fotce.
Je¿eli g³owica do do³u ma zostaæ to ja bym t³umik zdecydowanie schowa³, ale nie do ¶rodka tylko pod kad³ub. Trzeba by wyci±æ i zamkn±æ tê wnêkê tak ¿eby ¿aden syf z silnika czy rozszczelnionego t³umika nie dosta³ siê do ¶rodka kad³uba - mo¿e wylaminowaæ odpowiedni profil do podklejenia nad t³umikiem.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4
 
robloz
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 18.01.2016 08:19
Awatar

Moderator


Postów: 2387
Data rejestracji: 19.05.08

Gdy zrobi³em os³onê i przymierzy³em do modelu okaza³o siê, ¿e silnik w po³o¿eniu bocznym wystaje sporo za os³onê,(w tej czê¶ci ma ona 9 cm. szeroko¶ci), dwa razy wiêcej ni¿ atrapa silnika. Nie bardzo mi siê to podoba³o.

Od do³u jest w tej wersji, co¶ w rodzaju wybrzuszenia os³ony, silnik bêdzie te¿ z niego trochê wystawaæ, ale bardziej mi siê to podoba.

www.robloz.petronet.pl/turbulent/44.jpg

Co do t³umika to planujê zrobiæ dok³adnie tak jak napisa³e¶, czyli zalaminowana wnêka nad t³umikiem.

Jeszcze sobie na to popatrzê jak dorobiê jedn± atrapê silnika i zobaczê jak zrobiæ ostatecznie.
Edytowane przez robloz dnia 18.01.2016 08:26
Robert

Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
 
Przeskocz do forum:
statystyka