PT 19 - nastêpca Fly Baby
|
robloz |
Dodany dnia 11.11.2024 10:25
|
Moderator
Postów: 2389
Data rejestracji: 19.05.08
|
Mia³ byæ AT6, ale kto¶ napisa³ ¿e za ma³y , wiêc bêdzie trochê wiêkszy. Teksan czeka³ trochê czasu to nic mu siê nie stanie.
Z silnikiem po Fly Baby , który zmieni³ w³a¶ciciela.
Wybór pad³ na PT 19, ale w wersji Kanadyjskiej z zamkniêt± kabin± jako PT26.
Rozpiêto¶æ 180bm waga - jak najmniejsza.
Trochê nietypowo jak dla siebie, budowa ruszy³a od skrzyde³. S± trochê trudne w budowie bo z profilu dwuwypuk³ego przechodz±
w p³asko wypuk³y ze zwichrzeniem ( mo¿e to bêdzie widaæ na fotce)
Nie wiem jeszcze czy skrzyd³o bêdzie w ca³o¶ci czy dzielone. Wola³bym dzielone jak w oryginale zaraz za podwoziem, ale podzia³ akurat wpada w po³owie klap.
S± tam ju¿ wprawdzie wklejone ¿eberka ze sklejki, ale muszê jako¶ wymy¶leæ napêd podzielonych klap.
Edytowane przez robloz dnia 14.11.2024 16:25
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak. |
|
|
|
Piotr K |
Dodany dnia 11.11.2024 15:34
|
modelarz
Postów: 315
Data rejestracji: 23.10.10
|
Fajny samolot i pewnie ten profil skrzyd³a, bêdzie dawa³ du¿± no¶no¶æ.
Piotr Kubiak |
|
|
|
SlavikS |
Dodany dnia 13.11.2024 18:29
|
Administrator
Postów: 2236
Data rejestracji: 20.05.08
|
Czyli skala 1:6, a im mniejsza tym gorzej
Pilnuj wagi !!!! To musi Ci wyj¶æ w granicach 4 kg. Jak zbli¿ysz siê do 5kg to ten model to bêdzie lataj±ca ceg³a - makietowo nie polatasz
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4 |
|
|
|
robloz |
Dodany dnia 13.11.2024 18:37
|
Moderator
Postów: 2389
Data rejestracji: 19.05.08
|
Jak wyjdzie ponad 4kg to od razu do pieca.
Co do wagi to dobrze, ¿e s± dwie wersje. Z kabin± wyjdzie trochê ciê¿ej .
Edytowane przez robloz dnia 13.11.2024 18:44
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak. |
|
|
|
SlavikS |
Dodany dnia 13.11.2024 18:45
|
Administrator
Postów: 2236
Data rejestracji: 20.05.08
|
To od razu kabina do pieca
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4 |
|
|
|
Piotr K |
Dodany dnia 13.11.2024 19:58
|
modelarz
Postów: 315
Data rejestracji: 23.10.10
|
Ale bez kabiny zimno bêdzie
Piotr Kubiak |
|
|
|
robloz |
Dodany dnia 21.11.2024 12:12
|
Moderator
Postów: 2389
Data rejestracji: 19.05.08
|
Raport bie¿±cy:
W skrzyd³ach zamontowane lotki i wykonane wnêki na klapy, zmontowane i oszlifowane stateczniki oraz kad³ub w 80 %.
Z ciekawo¶ci zebra³em to w ca³o¶æ, do³o¿y³em wyposa¿enie (silnik, serwa, zb. paliwa, podwozie i zasilanie) i umie¶ci³em na wadze .
Wysz³o 2000g. wygl±da obiecuj±co
Edytowane przez robloz dnia 21.11.2024 14:21
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak. |
|
|
|
SlavikS |
Dodany dnia 24.11.2024 18:59
|
Administrator
Postów: 2236
Data rejestracji: 20.05.08
|
Zmieñ bateryjkê w wadze
Tak na powa¿nie to bardzo obiecuj±co Nie szalej z wykoñczeniem, a zmie¶cisz siê w 3,5 kg. Wtedy obci±¿enie Ci wyjdzie ok 65 g/dm2 i to bêdzie mia³o szanse lataæ Tak liczy³em zgodnie ze skal±.
I nie dziel tego skrzyd³a - du¿y samochód masz - podwiesisz pod sufitem do transportu.
S³awek
------------------------
DX6i - 2.4GHz
EXTRA 330S, Moth Minor 1:8, P-51D (Micro), Moth Minor 1:5, Klemm KL-35D
Combat ESA: MIG-3, KI-61, Fokker DVII, Ki-94, P-51
Na warsztacie: Moth Minor 1:4 |
|
|
|
robloz |
Dodany dnia 25.11.2024 10:00
|
Moderator
Postów: 2389
Data rejestracji: 19.05.08
|
I nie dziel tego skrzyd³a
Za pó¿no - ju¿ podzielone.
Co do wyposa¿enia, to tutaj raczej nie ma z czym poszaleæ, dwie tablice przyrz±dów i jeden pilot wystarczy.
Muszê wymy¶leæ mocowanie podwozia, ¿eby by³o w miarê wytrzyma³e.
Edytowane przez robloz dnia 25.11.2024 10:03
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak. |
|
|