Witam, no to kolejny model poszedł pod nóż. Tak jak już na wcześniejszym forum kolega Paweł. B-Bienias napisał że zaczęliśmy budowę Predatora, a moje pracę posunęły się nieco do przoduj, to postanowiłem się pochwalić:>
Model jest dość duży jak na projekt z depronu, rozpiętość skrzydeł 153 cm.
Skrzydło jest wzmocnione prętem węglowym
Model w oryginale powinien wyglądać tak:
Ja jednak tylne lotki chcę wykonać na prosto, a ster kierunku przenieść na górę, ze względu, że nie będzie podwozia
Jeżeli ktoś z bardziej doświadczonych ode mnie modelarzy ma na to jakiś inny pomysł chętnie posłucham.
Sam kadłub powinien być wykonany z jednego elementu i na to też nie mam jeszcze jakiegoś sensownego pomysłu
Dzięki modele powstają przy dużej pomocy kolegi Paweł.B-Bienias. Skrzydełko jest profilowane , ale nie wiem jak to się fachowo nazywa, nazwijmy na "zakładkę" i oszlifowane krawędzie natarcia.
Powoli prace posuwają sie do przody. Tylna lotka już prawie gotowa
Rodzinka poszła spać, to piątkowy wieczór czas zacząć i dokleić dziób do Predatora"
Trochę gimnastyki z papierem ściernym i wyszło coś takiego"
No i sklejone
Edytowane przez Andy dnia 19.02.2011 18:27
Piotr Kubiak
A nie możesz zostawić tylnego usterzenia jako V (jak jest na planie tylko bez kierunku) Tym bardziej, że nie będzie podwozia to takie usterzenie mniej wrażliwe na uszkodzenia. Tylko wtedy jest potrzebny mikser V.
Edytowane przez robloz dnia 19.02.2011 15:04
Robert
Taranis-2.4Ghz
combat- Me 110 . P 40. "zero"
Makiety -Fly Baby.
Budowa- Zlin Z 37 Cmelak.
Hmm, no już za późno tylne lotki juz wklejone na stałe, a ster kierunku, chce przenieść na góre, odwrotnie jak w orginale.Zobaczymy co z tego wyjdzie
Piotr Kubiak
Ładnie wyszedł Tobie ten modelik, superancki, aż się prosi aby jakąś pułeczkę pod kamerkę zamontować i nagrywać
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Ok dzięki za info będe pamietał, ale przez chwile będe musiał się wstrzyamć z zakupem kamerki, bo sprezentowałem sobie nowy samolot COOTA, leży w pudełku jeszcze nie wypakowany
Piotr Kubiak
jak się spotkamy na lotnisku i będziesz chciał polatać z kamerką to napewno udostępnię, nie ma problemu.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Nooooo, koledzy, jestem pod wrażeniem lotów Predatora.
Myślę tylko, że parę pręcików węglowych wzdłuż kadłuba znacznie poprawiłoby wytrzymałość potrzebną podczas lądowania.
Andy
_____________________ DX6i, DX7, DX7S, DX9 - 2.4GHz
- T-REX 500 ESP - AirWolf
- T-REX 500 GF - Hughes 500E
- Beechcraft-Bonanza 15E ARF
- Katana MD - Precision Aerobatics
- F4U-1D Corsair 50 ARF
- EXTRA 300 MM
- Pitts Python - Haikong Model
- w ciągłej budowie SZD 39 Cobra 17
A co to się stało, bo na podejście do lądowania to nie wyglądało. Taki ładny model popsuli, nie ładnie.
My heli blog: http://rcheliplock.blogspot.com//
Model po pierwszym lądowaniu Piotra musiał dostać trochę UHU Por'a oraz taśmy wzmacnianej i jak widać po 2giej minucie filmu i 30 minutach na stole - latał dalej. Ostatnie lądowanie jest moje - model cudem się wybronił przy mocnych już podmuchach wiatru. Lata naprawdę rewelacyjnie - w związku z tym mój egzemplarz również trafił z regału na stół i "się kończy".
Model lata super. Oblot zrobił Pawel-B-Bienias (dzięki), kilka uwag, dociążenie dziobu i model poszedł w moje ręce. Niestety lądowanie trochę nie wyszło jak widać na filmie. Model posklejany i lata jak nowy:>
Piotr Kubiak